Dacă ai spart ceva in magazin, nu te grăbi să plătești! Ce trebuie să faci dacă ți se cer banii

Dacă ai spart ceva in magazin, nu te grăbi să plătești!  Ce trebuie să faci dacă ți se cer banii
| Foto: ziareonline.ro.

Dacă ai spart din greșeală ceva într-un magazin, nu te grăbi să-l plătești. Iată cum poți scăpa de plata unei sticle sparte, de exemplu!

Oricui i se poate întâmpla să spargă o sticlă de vin din supermarket ori să doboare un produs din supermarket, de pe raft. Ei bine, vina nu-i aparține în totalitate clientului, de aceea nu vă grăbiți să plătiți daunele.

Dacă, de exemplu, ați atins accidental o sticlă, aceasta a căzut și s-a spart, verificați dacă există bare de protecție. Legal, e musai să existe astfel de bare în raionul de băuturi, pentru a stabiliza produsele. Absența acestor bare poate duce la deterioarea produse. În acest caz, vina îi aparține lucrătorilor din magazine.

Dacă ați spart un produs din supermarket, nu sunteți obligat să-l plătiți

Potrivit standardelor pentru amplasarea mărfurilor trebuie să existe o anumită distanță dintre rafturi. Astfel, cu cât suprafața magazinului e mai mare, crește și distanța dintre rafturi.

Acestea sunt normele după care se ghidează!

1,4 m – pentru suprafețe de până la 100 m 2

1,6 m − pentru suprafețe de 100-150 m².

2 m − pentru suprafețe de 150 – 400 m².

2,5 m − pentru suprafețe de 400 m².

În cazul în care vi se cer daune, cereți cartea de reclamații. Descrieți acolo modul în care s-a petrecut totul. În caz contrat, puteți suna oricând la Agenția pentru Protecția Consumatorilor pentru a vă lămuri situația, potrivit ziareonline.ro.

Etichete
Comenteaza